dijous, 14 de desembre del 2017

La falda d'Oltà i Canelles

El terme de Benissa és tan extens i divers que tens de tot en pocs kilòmetres.
L'exemple és l'altre dia que vaig començar a caminar des de la zona del Mas dels Horts en la zona de Canelles i vaig passar l'encissadora bassa dels Horts i en un no res estava gaudint de les pistes i sendes de la cara sud d'Oltà,una zona ombrívola tot i no estar al nord,vaig pujar per una sendeta fins a prop del barranc de la Canal i ja després pel PR vaig baixar novament fins Canelles passant per la finca Pastor i vaig gaudir de lo bonic que es veu l'estret de Cardos,les Pedrisses i el crestall de Bèrnia,tot una meravella per als sentits.
Després vaig continuar la passejada per la pista de Canelles i després per sendetes amagades entre les pinades.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada destacada

Barranc de l'estret i Pinos

  Després de les pluges del passat mes de març i abril encara queda un poc d'aigua per la part alta de Benissa. Els tolls del barranc de...